(Ge)Zien



Vervuilde 35 mm dia’s van heel oud werk:
Knielende vrouw (een soort herinnering) 125 x 125 acryl / board 1968
Grote Visite (M.S. en ik), een herinnering 81 x 81 olieverf / spaanplaat 1972 / 79 / 80
Grote Visite Adieu 125 x 125 olieverf / linnen 1981
Vrouwtjes eerste versie 98 x 90 olieverf / board 1977
Vrouwtjes definitieve versie 98 x 90 olieverf / board 1978

Detail van Grote Visite (M.S. en ik), een herinnering 1972 / 79 / 80


The Woman in Reversible Colours (herinnering) 150 x 150 olieverf, linnen 1985
(Een kinderherinnering in 1985 geschilderd)


Jaren later in 1989 / 1990 is het doek onttakeld en werden twee delen opnieuw opgespannen:
Zonder Titel l en ll 85 x 85
Op basis van die doekjes ontstonden:
Destruction l en ll 70 x 70 dubbele vellen polypropyleen 1998
Alle verdere onderdelen werden als restmateriaal behandeld



Ah ja, in die tijd Gezien
En soms, nog steeds, is er de neiging om met dat beeld aan de haal te gaan


François Villon in the Hood ± 60 x 55 mixed media 2021
(n.a.v. het opheffen van de band Het Ongerief waarvoor nogal wat posters werden gemaakt)
Snaren en zang Willem Vermaase, blokfluiten Lydia Nagel, basgitaar Erwin Vleder

Eleven is better than one ± 60 x 50 W.V. in het Leidse Centrum Beeldende Kunst mixed media ± 2005

In Strada Aju 130 x 100 (+schetsjes) olieverf / linnen / potlood 2008

Meerdere In Strada Aju’s vanaf 30 x 20 papier / olieverf / linnen / potlood etc. A3 rond 2008